Katalogi Ofertowe dla firm!

Katalogi ofertowe, gdyby tylko takowy istniał, byłyby bardzo istotnym elementem niezbędnika handlowca. Są wyznacznikiem profesjonalizmu danej firmy – budują pierwsze wrażenie, które jak powszechnie wiadomo jest niezwykle istotne. Posiadanie własnych katalogów to pewien rodzaj prestiżu. Panuje przekonanie, iż ktoś kto nie ma klientów nie mógłby sobie pozwolić na tak duży wydatek, bo to przecież nie jest kwestia paru złotówek. Aby były użyteczne, trzeba mieć również odpowiednie do tego celu, wykwalifikowane osoby, które nauczą się korzystać z nich w taki sposób, aby klient nie miał wątpliwości co do firmy, jak i polecanych przez nią, obecnych w ofercie produktów. Są doskonałym, budującym zaufanie, materiałem promocyjnym – jednak wymagającym jednocześnie odpowiedniego przemyślenia i starannego zaprojektowania. Jako, iż jesteśmy drukarnią działająca na fundamencie agencji reklamowej, posiadamy doświadczenie niezbędne do tego aby taki katalog nie tylko wydrukować, ale również wykonać jego projekt, dzięki czemu będziesz miał pewność, iż zajmują się tym właściwe osoby i będzie pozbawiony wszelkich niedociągnięć.

Dlaczego właśnie my?


Przecież drukarni internetowych jest tak wiele, że mówienie o prędkości realizacji zamówienia jest już bez znaczenia. Jakość – w wielu podobna. Różnice cenowe – niewielkie, chociaż lekko na naszą korzyść. Dlaczego więc miałbyś zamówić nie u konkurencji, a u nas?
Naszym stałym klientom oferujemy atrakcyjne rabaty. Sprawa wygląda bardzo podobnie w przypadku agencji reklamowych. Oprócz tego, dla każdego naszego nowego klienta – niezależnie od branży, na pierwsze zamówienie proponujemy 10% rabatu! Nasza obsługa jest niezwykle profesjonalna – rozwiewamy wszelkie wątpliwości klientów poprzez doradztwo naszych specjalistów. Poza tym – nasi graficy to pasjonaci z wieloletnim doświadczeniem! To wciąż za mało? U nas dostawa na terenie Polski jest ZAWSZE darmowa.

Rodzaje katalogów


Nasze katalogi ofertowe drukujemy w trzech, odmiennych typach różniących się złożonością wykonania, maksymalną ilością stron, jak i ceną. Przykładowo, katalogi klejone mogą składać się nawet z dwustu-sześćdziesięciu stron! Naszym znakiem rozpoznawczym jest różnorodność rozwiązań, wszystkie nasze katalogi, niezależnie od rodzaju charakteryzuje jednak solidne wykonanie – nie ma tu mowy o odrywających się kartkach, ani niskiej jakości papieru. Wszystko jest dopięte na ostatni guzik.

Katalogi szyte
Tego rodzaju katalogi ofertowe wyróżnia bardzo przystępna cena. Wydruk wykonujemy dwustronnie, a możliwości doboru formatu jak i rodzaju papieru są olbrzymie. Od A6, po kwadratowe; od matowej kredy 130-gramowej, po 250-gramową połyskową, a dla bardzo wymagających klientów – możliwość wyboru 350-gramowej okładki. Minimalna ilość stron (licząc okładkę) to osiem, z kolei maksymalna liczba to aż sześćdziesiąt. Dostępne dwa rodzaje zszywek – płaskie oraz oczkowe. Minimalny nakład to 5 sztuk.

Katalogi spiralowane
To rozwiązanie stosunkowo mało popularne – naszym zdaniem niedocenione. Przy odpowiednim projekcie mogą wyglądać niezwykle interesująco, a znajdująca się po prawej stronie spirala może wręcz dodawać uroku, zamiast go pozbawiać. Wybór jej koloru również należy do gustu klienta. Może być zarówno czarna, biała, jak i srebrna. Istnieje możliwość foliowania stron. Wybór formatu prawie tak obszerny, jak w przypadku poprzedniego produktu, jednak odrobinę mniejszy jeśli chodzi o typ papieru. Maksymalna liczba stron wynosi sześćdziesiąt. Zadruk dwustronny, minimalny nakład – 50 sztuk.

Katalogi klejone
Można powiedzieć, że to gwóźdź programu. To bez wątpienia najbardziej eleganckie rozwiązanie, jednak z pewnym ograniczeniem, a mianowicie – minimalna liczba stron w ich przypadku to aż pięćdziesiąt-dwie, a zatem nie mało. Może to odstraszać klientów, którzy nie mają do przedstawienia aż tak obszernej oferty, bądź nie chcą zawierać w jednym katalogu ofertowym wszystkich swoich produktów, a zamiast tego skorzystać z kilku mniejszych, bardziej dobranych do poszczególnych sytuacji. Możliwości personalizacji podobne jak w przypadku katalogów szytych, z tym że istnieje również możliwość zastosowania folii połyskowej.

Korzystaj z usług profesjonalistów!


Wysoki poziom wykonania katalogu ma dla kontrahentów ogromne znaczenie, bowiem nie jest łatwo przekonać przedsiębiorce do swojej firmy, kiedy prezentuje ją katalog, który wygląda jakby za dwa tygodnie miał się rozpaść i przestać funkcjonować.
Katalogi ofertowe posiadają szereg zastosowań, najczęściej jednak korzysta się z nich w celu promowania firmy wykonującej usługi, czy przedsiębiorstwa produkcyjnego – przy odpowiedniej pomysłowości, doskonale nadadzą się jednak również jako swoista wizytówka instytucji publicznej, czy uczelni.

Share This

Przemek